Bez dobrego stoiska nie ma udanej promocji (Poradnik Hodowcy)

W numerze Poradnik Hodowcy ukazał się nasz artykuł traktujący o tym dlaczego tak ważne jest posiadanie dobrego stoiska na targach: http://www.poradnikhodowcy.pl/

Bez dobrego stoiska nie ma udanej promocji

Targi to szczególny okres w życiu firmy i wystawcy. Pojawiają się pytania jak wyróżnić się na tle konkurencji. Najważniejsza sprawa to na jakim stoisku się promować, aby przyciągnąć klienta. Tymczasem zasada jest bardzo prosta. Stoisko umieszcza się po to i w taki sposób, by potencjalnego klienta zatrzymać i skusić do zakupu.

Niski budżet i dobre stoisko

Często wystawca zapomina, ze promowanie swoich produktów na jakościowo słabym stoisku to strzał w kolano. Stoisko jest bowiem łącznikiem pomiędzy wystawcą, produktem i klientem. Żaden klient nie potraktuje poważnie oferty, gdy ujrzy promocję na czymś, co za chwilę może się rozlecieć lub wygląda bardzo nieestetycznie. Dodatkowo to marka wystawcy ucierpi najbardziej. Warto więc powierzyć promocję specjalistom, którzy odpowiednio zadbają i w razie potrzeby doradzą – mówi Grzegorz Galon z firmy Adsystem. Wbrew pozorom stoiska produkowane u nas nie są wcale drogie, a dzięki konstrukcji, efektom wizualnym i grafice wzmocni ogromnie przekaz skierowany do każdego klienta – dodaje.

Dobre stoisko to klucz do sukcesu

Przeznaczenie trybunki czy stoiska jest niezwykle proste i sprowadza się do prostej funkcji, czyli do nakłonienia do zakupów, czy do degustacji lub promocji. Jak mówi Marek Bachorski-Rudnicki stoisko, które spełnia się doskonale w różnego rodzaju promocjach, targach czy degustacjach to produkowana w Adsystem Elipse. Stoisko to wykonane z profili aluminiowych, z blatem z płyty meblowej i osadzone na mobilnych kółkach gwarantuje estetykę i wysoką wytrzymałość.

Grzegorz Galon dodaje, że ważnym podkreślenia jest i to, iż wymiary i waga po złożeniu są niewielkie, a to z kolei jest niezwykle ważne podczas transportu. Dodatkowo można je błyskawicznie rozstawić, a po samym złożeniu całość mieści się w niewielkiej torbie transportowej.

Promocja byle jak na byle czym, będzie najprawdopodobniej skutkować tym, że wystawca więcej straci niż zyska. Promocja to nie tylko pokazanie siebie i produktu. Marek Bachorski-Rudnicki zauważa, że sposób w jaki się to robi urasta do miana sztuki. Bo dobre stoisko, takie jak produkowane w Adsystem to klucz do sukcesu każdego wystawcy.

Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą:

Grzegorz Galon:
+48 602 682 192
gg@adsystem.pl

Marek Bachorski-Rudnicki
mb@adsystem.pl