Displaye kartonowe.

Displaye kartonowe mają zastosowanie przy ekspozycji produktów, akcjach promocyjnych, jako nośnik informacji, jako opakowanie palety w marketach. Zamawianie tego typu systemów kalkuje się przy dużych nakładach, dlatego korzystają z nich przede wszystkim firmy prowadzące akcje w wielu punktach na terenie całego kraju. Karton nie jest wyjątkowo trwałą konstrukcją, ale biorąc pod uwagę niski koszt wykonania pojedynczego standu, łatwość montażu, i niską wagę są bardzo mobilnymi systemami a po akcji promocyjnej można je łatwo zutylizować. Z uwagi na krótką żywotność po displaye kartonowe sięgają firmy prowadzące często zmieniające się kampanie, wprowadzające na rynek nowe produkty w krótkich odstępach czasu. Za wysoką skutecznością tego typu systemów przemawia przywiązanie firm, które już raz skorzystały z takich rozwiązań.

Z kartonu w łatwy sposób można uzyskać dużą różnorodność kształtów, jednak przy projektowaniu systemów należy pamiętać o znalezieniu złotego środka między funkcjonalnością, oryginalnością i przeznaczeniem systemu.

 Łukasz Pisarczyk –  Adsystem  Specjalista ds. systemów wystawienniczych