Jakie materiały POS najlepiej sprawdzają się w ekspozycji droższych produktów, które lepiej rotują przed Świętami

      Polskie wiodące firmy z branży systemów wystawienniczych w tak szczególnym okresie starają się używać różnych materiałów wspierających sprzedaż. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta tworzy się czasem skomplikowane technicznie konstrukcję, które mają przyciągać wzrok oraz często szokować swoją oryginalnością. Niezwykłą rolę odgrywają kolory, muzyka, elementy ruchome oraz o czym warto pamiętać łatwy dostęp do sprzedawanego artykułu.

 

Skutecznym zabiegiem jest umieszczenie symboli/grafiki kojarzącej sie np. z okresem świątecznym lub z oferowanym produktem i ewentualnym logo firmy. Użyte do wyprodukowania systemów POS materiały są bardzo zróżnicowane począwszy od miękkich, głównie wszelkie tanie rozwiązania bazujące na papierze, kartonie oraz twarde takie jak kasetony, regały – wszystkie te które są wykonane z pcv, metalu, szkła itp. W okresie świątecznym powinien przewijać się motyw rodziny i bezpieczeństwa oraz kształtowania przychylnej postawy wobec oferowanego produktu.

 

Marek Bachorski – Rudnicki