Konferencja Internet ASAP 2014

 
Przed nami kolejna edycja Internet Asap 2014 w Krakowie. Poprzednia była bardzo udana. W tej edycji również uczestniczymy, jako partnerzy. Nie zabraknie naszych systemów reklamowych. Zapraszam do Krakowa!

 

Internet ASAP – 29-30 maja 2014 Kraków, hotel Andel’s

Trzecia edycja konferencji Internet ASAP będzie okazją do wymiany doświadczeń dotyczących marketingu internetowego w kontekście komunikowania trudnych produktów oraz nowych kanałów promocji. Prelegenci w oparciu o swoje doświadczenie opowiedzą jak mówić o produktach niepopularnych lub wstydliwych. Drugi dzień poświęcimy szukaniu nowych dróg w marketingu, słuchając prelekcji tych, którzy już wiedzą jak korzystać z niekonwencjonalnych rozwiązań.

 
Program konferencji Internet ASAP (29-30 maja 2014):

Dzień 1 – Komunikacja trudnych produktów

Sesja I: 

8:00 8.45 Rejestracja
8:45 9:00 Przywitanie uczestników i otwarcie konferencji
9:00 9:30 Case study content marketingu: jak zarabiać na treści (Paweł Lipiec, Lead Bullet) 
9:30 10:00 Aplikacja mobilna: od decyzji do sukcesu (Marcin Łaciak, Digital Virgo S.A.)
10:00 10:30 Pomyśl o wszystkim, byś nie musiał komunikować rzeczy jeszcze trudniejszych (Michał Romanowski, e24cloud)
10:30 11:00  Instagram – wykorzystanie API w komunikacji marketingowej. Case studies (Edward Skraba, Eura7)
11:00 11:30 Przerwa kawowa, rozmowy w kuluarach

Sesja II: 

11:30 12:00 Jak wykorzystać potencjał wirusowego video w (prawie) każdej sytuacji / Make videos viral (even if they’re for charities!) (Joe Wade, Don’t Panic)
12:00 12:30 Mechanizmy dyskusji we współczesnych mediach. Istota monitorowania i mierzenia efektów komunikacji (Marcin Szczupak, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów)
12:30 13:00 Social marketing dla trudnych klientów – od małych firm po polityczne kampanie/Social Marketing for the „Difficult Client”:  From Political Candidates to the Very Small Business (Wendy Gordon i Evan Burr, Campaignology)
13:00 13:15 Prezentacja Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce
13:15 14:15 Przerwa obiadowa

Sesja III – intensive showcase: 

14:15 14:30 Wykorzystanie SMS w marketingu – case study (Andrzej Ogonowski, SMSAPI.pl)
14:30 14:45 Pociągający problem – czyli o tym jak pokochać Katarek (Anna Gumowska, PRIMETIME PR)
14:45 15:00 Poczta Cukierkowa – wspólna akcja cukierków Verbena i Poczty Polskiej – case study (Agnieszka Krok, Eura7)
15:00 15:15 Content Marketing – Klucz do rankingów Google (Przemysław Matyjaszczyk, Whites)
15:15 15:30 Life science spotyka lifestyle, czyli o komunikacji produktów niełatwych (Katarzyna Pętlak-Długosz, Right PR)
15:30 15:45 temat w opracowaniu (e-kiosk)
15:45 16:00 10 sposobów na automatyzację marketingu dzięki systemowi SALESmanago (Grzegorz Błażewicz, SALESmanago Marketing Automation)
16:00 16:15 Prezentacja zagranicznych kampanii promujących trudne produkty (Magdalena Albińska, ActivityGifts)

20.00 – interparty – Baccarat Live, Kraków, ul. Rynek Główny 28. Obecność obowiązkowa!

Dzień 2 – Niestandardowe formy komunikacji

Sesja I: 

9:15 9:30 Przywitanie uczestników i otwarcie drugiego dnia konferencji
9:30 10:00 Efektownie czy efektywnie? Za co płacimy w kampanii Direct Mail – przykłady niestandardowych rozwiązań i łączenia on-line z off-line (Bartosz Mateja, Prografix)
10:00 10:30 Zaangażowany użytkownik czyli jak skutecznie pozyskać uwagę Internauty w dobie clutteru reklamowego? (Dominik Cichy – Vision Ads, Tomasz Sokół – OAN)
10:30 11:00 Internet jako kreatywne wsparcie kampanii ATL (Marcin Nurkiewicz, Eura7)
11:00 11:30 Przerwa kawowa

Sesja II: 

11:30 12:00 Czy na kryzysie w social media można zyskać? (Monika Czaplicka)
12:00 12:30 Idee, które zwiększą skuteczność Twoich działań w Email Marketnigu (Sebastian Białousz, LeadR)
12:30 13:00 Kampanie multikanałowe – case studies (Mateusz Ostachowski, Kompan.pl)
13:00 14:00 Przerwa obiadowa

Sesja III: 

14:00 14:30 Prasa na tablety, telewizja na życzenie – zrozumieć i dotrzeć do nowoczesnego konsumenta – case study (Radosław Gołąb, atmedia  sp. z o.o.)
14:30 15:00 Czy reklama na Facebooku ma sens? (Grzegorz Berezowski, CheeseCat Sp. z o.o.)
15:00 16:00 Dobre praktyki na linii marka – bloger/vloger/youtuber – panel dyskusyjny (Piotr Ogiński, Artur Klęczar, Edwin Zasada, Łukasz Wołek)
16:00 16:15 Zakończenie konferencji, losowanie nagród