Krótka ocena minionego roku, plany na rok przyszły.

Jak oceniacie miniony rok w branży?

     2008 to był niezły rok. Wielkość rynku reklamowego w Polsce, mierzona w PLN, od paru lat wykazuje stały, kilkunastoprocentowy wzrost w skali rocznej. Uważam, że branża reklamowa w Polsce ma przed sobą kolejne lata wzrostu i rozwoju. Na uwagę zasługuje dynamiczny wzrost wydatków na outdoor. Klienci zdecydowanie więcej wydają na komunikację marketingową. Rynek stale więc rośnie, rosną również wydatki na media. Można powiedzieć, że wszyscy powinni być usatysfakcjonowani.

Jakimi sukcesami chcecie się pochwalić?

      Dziś liczy się głównie jakość w każdym wymiarze. Od wielu lat specjalizujemy się w dostarczaniu najlepszych jakościowo produktów POS. Nasza firma dokonała w tym roku istotnej zmiany jakościowej nośników na lepsze, gwarantujące wyższą jakość ekspozycji, mam tu na myśli głównie nośniki premium i wyższe. Oprócz tego wdrożyliśmy specjalne narzędzia informatyczno-planerskie pozwalające skrócić czas oczekiwania na gotowy produkt nawet do jednego dnia.

Jakie macie plany na przyszły rok?

       Następny rok będzie z pewnością bogaty w wydarzenia w branży reklamowej. W naszej firmie uruchomimy wiele ciekawych przedsięwzięć, które procentować będą już za kilka miesięcy. Rozszerzyliśmy również ofertę wzbogacając ją o wiele nowatorskich rozwiązań. Najważniejsza była decyzja o kontynuacji ekspansji w nowe obszary i na nowe rynki, którą zamierzamy realizować z początkiem przyszłego roku.

Marek Bachorski-Rudnicki