Kto kupuje tanie rollupy, często kupuje dwa razy

Kierując się  tylko niską ceną podczas zakupu systemów wystawienniczych klient w zasadzie decyduje się na niską jakość użytych materiałów. Sprawdza się często stare przysłowie:” Kto kupuje tanio, kupuje dwa razy”.

Takim przykładowym, dobrze znanym systemem wystawienniczym jest popularny rollup. Czynnikiem wpływającym na niską cenę jest rodzaj materiałów, z jakich jest on wykonany. Dużym minusem jest np. zastosowanie cieńszego aluminium. Jest to tylko pozorna oszczędność bo chociaż pozwala zaoferować niską cenę, to jednocześnie trzeba się liczyć z tym, że w ten sposób system może stracić na stabilności.

Nawet dobry wydruk na słabym systemie nie zapewni firmie skutecznej reklamy, a może odnieść nawet odwrotny skutek od zamierzonego.

Co prawda niższą cenę możemy osiągnąć redukując rozdzielczość wydruku, czy drukując na niższej jakości mediów ale, czy pojawienie się logotypu firmy na materiale kiepskiej jakości nie wprowadzi odpowiedniego, jednoznacznego skojarzenia.

Na takie skojarzenia nie pozwalają sobie dobre, renomowane firmy. Profesjonalny wydruk, jest przecież niejednokrotnie wizytówką zarówno przedsiębiorstwa jak i wytwórcy.

Marek Bachorski-Rudnicki