Reklama w formie namiotu? Oto mobilne stoisko do promocji firmy

Poszukując profesjonalnych nośników reklamy, nie sposób pominąć namiotów pneumatycznych. Pozwalają one zaaranżować stoisko handlowe w niecodziennej formie, która jest daleka od tradycyjnej i wszystkim dobrze znanej. Innowacyjna akcja promocyjna zapadnie w pamięć odbiorcom, a co się z tym łączy, przyniesie dużo lepsze rezultaty, niż można się spodziewać. Odkryj pompowane namioty, które nadadzą Twojemu stoisku niepowtarzalnego charakteru.

Wyróżnij się z przytupem! Postaw na namiot pneumatyczny

Bardzo często przedsiębiorcy pytają nas o oryginalne pomysły na reklamę, oczekują porad związanych z wyborem systemu, który zagwarantuje im sukces. Kiedy mamy do czynienia z handlowcami, którzy są zdeterminowani i chętni do działania, nie wahamy się polecać im namiotów pneumatycznych. Te nowoczesne narzędzia promocji stanowią niezwykle funkcjonalne, a zarazem efektowne nośniki reklamy. Kształtem przypominają zabawne pająki, kroczące w stronę sukcesu – to alegoria rezultatów, jakie dają przedsiębiorcom namioty reklamowe.

Zastanawiasz się pewnie, na czym to wszystko polega? Jakim sposobem namiot ma być reklamą, ukierunkowaną na zyski? Odpowiedzią jest wodoodporna tkanina, pokrywająca dach i niemal wszystkie ściany [z wyjątkiem jednej (przedniej) lub dwóch (przedniej i bocznej)], służących za wejście. W przypadku namiotów tworzonych przez naszą firmę AdSystem, mowa o tkaninie poliestrowej. To właśnie na niej umieszczamy logo firmy i dowolne grafiki, na których zależy Klientowi. Każda osoba zgłaszająca się do nas z indywidualnym projektem, może liczyć na kompleksową realizację zlecenia i dostarczenie gotowego produktu, wraz z zestawem do pompowania.

Namiot reklamowy wyeksponuje każdy nadruk, nawet logo

Firmowe logo stanowi nieodłączny element reklamy. Jako znak rozpoznawalny firmy, musi zająć honorowe miejsce na reklamie, również tej która jest ujęta w nietypowej formie. Namioty pneumatyczne to znakomite tło dla nazwy marki, haseł reklamowych oraz logo firmowego. Oznaczając stanowisko w czytelny sposób, zachęcimy wielu przechodniów do zajrzenia, co takiego przygotowaliśmy dla nich wewnątrz namiotu. Tam mogą czekać hostessy lub przedstawiciele handlowi, zapraszający na prezentację oferty.

Zapewniamy Cię, że wkraczając pod namiot pneumatyczny, szybko można zapomnieć o wszystkim innym – wewnątrz odpowiednio zorganizowanej przestrzeni reklamowej, bardzo łatwo jest się skupić wyłącznie na prezentowanej ofercie. Jeśli pod koniec krótkiego pokazu słuchaczom zostaną rozdane gadżety firmowe lub choćby cukierki z logo firmy na papierku, reklama odniesie sukces. Klient nie tylko zapamięta markę, ale również będzie miał miłe wspomnienia związane z odwiedzinami na stoisku handlowym, przeobrażonym w namiot pneumatyczny.