Rollup to doskonały przykład na dobrą kondycję tradycyjnego marketingu. Przekonaj się o niej!

W dobie wszechobecnego internetu ciężko nie zauważyć, że nowoczesne formy promowania biznesu cieszą się ogromną popularnością. W ogromnym błędzie są jednak Ci, którzy twierdzą, iż globalna sieć całkowicie wyeliminowała z rynku tradycyjne nośniki reklamowe. Doskonałym przykładem na ogromną skuteczność w przyciąganiu uwagi potencjalnego Klienta są chociażby rollupy. Tego typu narzędzia charakteryzują się funkcjonalnością oraz możliwością dostosowywania pod konkretne potrzeby. Szukasz sprawdzonych sposobów na promocję marki? Znajdziesz je w Adsystem!

Tylko nowoczesny marketing gwarantuje sprzedaż? Totalna bzdura. Oto, co oferują rollupy

Tradycyjne narzędzia marketingowe szczyt swojej popularności w naszym kraju osiągnęły podczas reform ustrojowych. Wówczas niemalże na każdym kroku można było spotkać plakaty czy ulotki. W przypadku zdecydowanie bogatszych przedsiębiorców – miejskie bilbordy. Tego typu reklama charakteryzowała się s tosunkowo niskim nakładem finansowym oraz bardzo szerokimi zasięgami. Zwłaszcza, jeśli ich dystrybucja odbywała się w najbardziej strategicznych miejscach dla danej gałęzi biznesu. Tradycyjna forma promowania biznesu w ostatnich latach wyraźnie przegrywała rywalizację z nowoczesnym marketingiem, jednak za sprawą rozkładanych stojaków, właściciele firm znów dostrzegają nośniki, takie jak rollup. Oferowane przez nas rozwiązania stanowią ogromne pole popisu dla przedsiębiorców. Tanie i funkcjonalne akcesoria reklamowe zdają egzamin w naprawdę wielu sytuacjach, a możliwość personalizacji bannerów na wysięgniku wyznacza kolejną ogromną zaletę korzystania z rollupów.

Funkcjonalność największą zaletą rollupów. Zobacz, gdzie możesz postawić swój stojak

Rollup stanowi niezwykle uniwersalne narzędzie marketingowe. Głównym zastosowaniem takich nośników jest oczywiście obecność na specjalistycznych targach, konferencjach i innych tego typu wydarzeniach, na których po prostu nie może zabraknąć Twojego przedsiębiorstwa. Takie spotkania odbywają się jednak raz na kilkanaście tygodni. Czy to oznacza, że przez pozostały okres w roku rollup powinien leżeć w dedykowanym dla niego pokrowcu? Absolutnie! Nowoczesny stojak może pełnić funkcje marketingowe nawet w stacjonarnym punkcie sprzedaży. Ustaw go w strategicznym miejscu i zobacz, że przyciągnie on uwagę większości Twoich Klientów. Oferowane przez naszą firmę Adsystem rozwiązanie to także doskonała alternatywa dla tradycyjnego potykacza. Twój salon mieści się w galerii handlowej? Błyskawicznie rozłóż rollup w głównym holu i zapraszaj każdego przechodnia do odwiedzenia prowadzonego przez Ciebie punktu.