Ścianki wystawiennicze jako uniwersalna forma reklamy

ścianki na reklamySą takie formy reklamy, które sprawdzają się świetnie niemal w każdej branży. Zaliczyć możesz do nich na pewno ścianki wystawiennicze, które wykorzystasz podczas eventów i na co dzień, w pomieszczeniach i na zewnątrz oraz jako reklamę stałą lub mobilny punkt promocyjny. Jest to na tyle uniwersalna reklama, że każdy przedsiębiorca i marketingowiec dostosuje ją do swoich potrzeb.

Ścianki reklamowe, czyli uniwersalna reklama dla każdej branży

Niezależnie od tego, w jakiej branży chcesz się reklamować, z pewnością w Twojej kampanii pomocne będą ścianki reklamowe – pomysły na to, jak je wykorzystać znajdziesz w dalszej części artykułu. Ich dużym atutem jest połączenie wygody i skuteczności. Ścianki, które znajdziesz w naszej ofercie są lekkie i proste w montażu, dzięki czemu możesz korzystać z nich na eventach, imprezach firmowych, w biurach, czy podczas szkoleń, targów i konferencji. Możliwość wymiany nadruków powoduje dodatkowo, że taki system reklamowy użyjesz wielokrotnie przy różnych kampaniach, zmieniając grafiki i treści w zależności od potrzeb (samą tkaninę z nadrukiem bez problemu natomiast upierzesz w pralce, co przy kampaniach outdoorowych jest bardzo wygodnym rozwiązaniem). Jak jednak wyróżnić się, wykorzystując tak uniwersalną reklamę? Pomoże Ci w tym szeroka oferta oryginalnych kształtów i rozmiarów ścianek wystawienniczych. Sięgając po nowoczesne i niecodzienne rozwiązania łatwiej przyciągniesz uwagę odbiorców i dotrzesz do świadomości potencjalnych klientów.

Ścianki wystawiennicze: inspiracje, które pomogą Ci zaplanować kampanię

Dobrym sposobem na urozmaicenie kampanii marketingowej jest zastosowanie ścianek reklamowych – pomysły na ich wykorzystanie oraz najciekawsze modele znajdziesz w poniższych punktach. Jak wykorzystać potencjał ścianek wystawienniczych? Inspiracje dla każdego.

  • Okrągły kształt – większość ścianek spotykanych na rozmaitych wydarzeniach ma standardowy rozmiar i przede wszystkim kształt prostokąta. Stawiając na uniwersalny, a jednocześnie oryginalny okrąg Vario Ring bez wątpienia przyciągniesz uwagę odbiorców. To świetne rozwiązanie dla kampanii produktowych, prowadzonych w bezpośrednich miejscach spotkań z klientem – dzięki połączeniu okrągłego kształtu i pomysłowej grafiki zwiększysz szansę na sukces działań promocyjnych.

  • Popularny wymiar w niestandardowym wydaniu – to idealne określenie dla ścianki Vario Slope, która łączy najpopularniejszą w swojej kategorii szerokość 300 cm i oryginalną, nierównomierną wysokość (180-235 cm), kształtem przywołującą na myśl falę. To jedyny taki model na rynku, co pozwala w wyjątkowy sposób wyróżnić się na tle konkurencji. Tak nieoczywisty i przykuwający uwagę kształt świetnie sprawdzi się w kampaniach marek, które nie boją się łamać schematów, ryzykować i do tego samego zachęcać swoich odbiorców. Świat sportu, adrenaliny i dobrej zabawy będzie idealnie współgrać z Vario Slope.

  • Ścianka dająca przestrzeń – półowalne ułożenie stelaży mobilnej ścianki reklamowej Vario C-wall pozwala na wyodrębnienie własnej przestrzeni podczas targów czy eventów plenerowych. Możliwość prostego i szybkiego montażu oraz wymiany nadruków sprawia, że jest to uniwersalna reklama, którą Twoi klienci docenią i zapamiętają na długo.

  • Mobilna przebieralnia – to na pewno jedno z bardziej pomysłowych i nieoczywistych sposobów na wykorzystanie ścianki reklamowej. Pomysły na promocję branży odzieżowej często są do siebie bardzo zbliżone, jest to więc świetny sposób na odróżnienie się od konkurencji podczas imprez plenerowych i targów, ale też wewnątrz sklepów stacjonarnych. Ścianka Vario CR łączy funkcjonalność i efektowny wygląd z prostotą montażu i dużą mobilnością.

  • Reklamowa muszla ślimaka – tekstylny system reklamowy o bardzo oryginalnym kształcie, do którego można wejść, jak do wielkiej muszli. Vario In pozwoli Ci podnieść zwykłe działania promocyjne do rangi atrakcji dla odbiorców, którzy zaciekawieni niecodziennym kształtem chętnie sprawdzą, jak wygląda stworzona przez Ciebie przestrzeń. Bez wątpienia zapamiętają taką reklamę na długo, zwłaszcza jeśli postawisz na równie pomysłowy i dostosowany do kształtu ścianki nadruk.

Z jakimi formami reklamy łączyć ścianki wystawiennicze?

ściana dająca przestrzeńŚwietnym uzupełnieniem niecodziennych rozwiązań, jakie dają nowoczesne ścianki wystawiennicze są kasetony świecące, które przyciągną uwagę odbiorców nawet z drugiego końca hali targowej. Kasetony szczególnie dobrze sprawdzą się w witrynach sklepowych i ich wnętrzach, przykuwając uwagę dużo mocniej, niż standardowe plakaty, czy banery. W zależności od potrzeb oraz wielkości dostępnej przestrzeni możesz wybierać między kasetonami wolnostojącymi, podwieszanymi oraz zawieszanymi na ścianie. Te ostatnie są idealnym rozwiązaniem do małych sklepów i pomieszczeń, w których ważne jest bardzo dokładne zaplanowanie wolnej powierzchni. Podwieszane natomiast doskonale sprawdzą się w sklepach wielkopowierzchniowych, z daleka przyciągając wzrok i uwagę klientów.