Stoiska i ścianki reklamowe – jak wykorzystać ich potencjał?

 

stoisko reklamoweStoiska czy ścianki reklamowe to bardzo popularne formy reklamy, które można spakować do małej torby i zabrać ze sobą na targi i eventy branżowe. Mimo tego, że obecnie marketing coraz prężniej działa w internecie, to tradycyjna reklama wciąż jest skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz przekazanie istotnych informacji o firmie. Sposobów na to, jak wykorzystać te produkty reklamowe jest bardzo wiele. Aby dobrze spożytkować ich potencjał, należy postawić na doświadczonego producenta i odpowiedni projekt. Czym jest stoisko i ścianka tekstylna oraz jak wybrać najlepszą dla siebie opcję?

Czym jest ścianka tekstylna i dlaczego warto zainwestować w takie rozwiązanie?

Takie produkty jak stoiska czy ścianki reklamowe to bardzo popularne, namacalne formy reklamy, które można wziąć ze sobą na eventy (nawet, jeśli odbywają się online). Przede wszystkim trzeba wiedzieć, że ścianka tekstylna to bardzo lekka i jedna z najłatwiejszych w montażu oraz transporcie forma reklamy zewnętrznej, która idealnie sprawdza się podczas wyjazdów na konferencje, targi, wydarzenia branżowe, spotkania z klientami czy prezentacje firmy. Ścianki można zamówić w różnych kształtach, a wydruk nie gniecie się i może być prany w pralce. Charakteryzuje go też niezwykłe łatwy sposób zakładania na konstrukcję ścianki.

Ścianki ekspozycyjne to popularne stojaki, składające się z wydruku na materiale tekstylnym, który można złożyć w kostkę i spakować do poręcznej torby lub plecaka. Jedną z głównych korzyści ścianki promocyjnej jest niewielka waga produktu, który jednocześnie oferuje dużą powierzchnię do wykorzystania na reklamę w formie specjalnie zaprojektowanej grafiki. Montaż jest bardzo prosty i szybki, w dodatku nie wymaga specjalnych narzędzi, dlatego można mieć pewność, że nie sprawi kłopotu nawet osobie, która będzie mieć z nim styczność po raz pierwszy.

Jak wykorzystać ścianki tekstylne i ich zalety reklamowe?

Ścianka tekstylna ma prawie tak wiele rodzajów i wymiarów, co korzyści. W zależności od potrzeb i preferencji można wybrać grafikę, wielkość ścianki, a nawet jej kształt. Najpopularniejsza ścianka promocyjna to prosta ścianka VARIO, która ma prostokątny kształt, jednak można ją zamówić też w wielu innych wariantach. Bez względu na ich wysokość, cały czas zachowują stabilność i łatwość obsługi. Dużym plusem tego nośnika reklamowego jest możliwość wymiany wydruku w zakupionym raz stelażu. Dzięki temu produkt może być wykorzystany wielokrotnie w różnych sytuacjach, za każdym razem prezentując się inaczej. Warto więc postawić na profesjonalnego i doświadczonego producenta, mając tym samym pewność, że ścianka tekstylna posłuży firmie naprawdę długo.

Pomysłów na to, jak wykorzystać możliwości ścianek promocyjnych/do wideokonferencji nie brakuje, ponieważ sprawdzają się idealnie nie tylko podczas targów branżowych czy konferencji, ale też na co dzień, jako tło przy wideorozmowach, znak rozpoznawczy w siedzibie firmy czy źródło informacji dla klientów i gości w recepcji.

Na każdą okazję można wybrać inny model ścianki/tła np. dużą, okrągłą, aby wyróżnić swoje stoisko i produkt, czy też bardziej ekskluzywny artykuł premium, który przez nowoczesny design idealnie wpasuje się w gusta poważnych partnerów biznesowych.

Stoiska reklamowe – jakie mają korzyści?

Stoiska reklamowe, często określane jako stoiska targowe lub wystawowe, pozwalają na stworzenie atrakcyjnej przestrzeni, która podczas rozmaitych eventów zachęca klientów do odwiedzin i zapoznania się z ofertą firmy. Potencjał takich stoisk jest ogromny, głównie dlatego, że producenci oferują indywidualne projekty modułowej zabudowy, bez której ciężko wyróżnić się spośród konkurencji. Nawet te najbardziej rozbudowane stoiska pozostają łatwe do montażu i transportu, a dzięki trwałej konstrukcji mogą służyć firmie wiele razy na rozmaitych wydarzeniach. Na co dzień nie muszą też wcale leżeć w przenośnych torbach i czekać na kolejny event. Jak wykorzystać stoiska reklamowe poza branżowymi wydarzeniami, targami i szkoleniami? Przykładowo: w showroomie w siedzibie firmy, prezentując klientom profesjonalizm i nowoczesne podejście do reklamy. Możesz również podzielić stoisko na moduły i domówić dodatkowy wydruk lub wykorzystać ten, który już masz. Następnie udostępnić go swoim pracownikom do prowadzenia spotkań online. Dzięki temu zadbasz o rozpoznawalność firmy w czasach pandemii. Świetnie sprawdzą się w tej sytuacji stoiska targowe. Zbudowane są z systemów mFrame, które można wykorzystywać osobno, składać, rozkładać, łączyć jak klocki. Możesz dzięki temu łatwo podzielić je na małe części i dać pracownikom, by w tle podczas prowadzenia spotkań online pojawiało się logo firmy. O tej spójności możesz posłuchać również w webinarze, tutaj.

Jak wykorzystać potencjał ścianek reklamowych?

Ścianki reklamowe to mobilne systemy wystawiennicze, które pozwalają na wielkoformatową reklamę, skutecznie promując usługi i produkty firmy. W wersji podstawowej najczęściej spotyka się ścianki proste lub ścianki łukowe, ale możliwości jest o wiele więcej, dlatego przed zakupem warto zastanowić się nad produktem rzadziej spotykanym, oddającym charakter firmy lub produktu, który sprzedajesz i potrzeby klientów. Przyciągnąć uwagę zwiedzających można np. poprzez wykorzystanie podświetlanej trybunki tekstylnej, która wygląda bardzo oryginalnie, a nie wymaga od wystawcy żadnych narzędzi, ani dodatkowego czasu przy montażu i demontażu.

Chcąc się jeszcze bardziej wyróżnić, można pójść o krok dalej i postawić na podwieszane systemy wystawiennicze. Kto w końcu powiedział, że ścianki reklamowe muszą stać na podłodze? Trudno o bardziej pomysłową reklamę na branżowych targach.

Niezależnie od wybranej formy ścianki, należy pamiętać o przemyślanym projekcie graficznym, aby najważniejsze informacje były dobrze widoczne i czytelne dla odbiorcy, budziły zainteresowanie, ale nie wymagały zbędnego czasu na zrozumienie przekazu.