Stoisko targowe – trzy kluczowe zasady przy tworzeniu projektu graficznego

Mówi się, że dobra reklama, to siedemdziesiąt procent sukcesu firmy. Pozostałe trzydzieści wiążą się z profesjonalnie świadczonymi usługami w oparciu o najnowocześniejsze technologie, oferowane w bezkonkurencyjnych cenach. Dlatego właściciele przedsiębiorstw mocny nacisk kładą na promocję swojej marki. Kluczem do sukcesu jest rozbudowany dział marketingu, który będzie skutecznie korzystał z narzędzi służących do zwiększenia rozpoznawalności firmy. Doskonałym sposobem na dotarcie do szerszej grupy Klientów jest branie udziału w przedsięwzięciach wystawienniczych związanych z naszą branżą. W ostatnim czasie tego typu imprezy są popularne i często organizowane. Nic więc dziwnego, że wielu właścicieli firm chce się wyróżnić na tle konkurencji i sprawić, aby jego stoisko targowe cieszyło się większym zainteresowaniem. Eksperci od wizerunku twierdzą, że wiele zależy od projektu graficznego naszego stoiska. Firma Adsystem jest jednym z kluczowych dostawców profesjonalnych stoisk targowych w bezkonkurencyjnych cenach rynkowych. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam sprostać wymaganiom każdego Klienta, co wyróżnia nas na tle innych przedsiębiorstw działających w branży. Nasze produkty są trwałe i odporne na warunki atmosferyczne. Jesteśmy w stanie zrealizować dla naszych Klientów każde zlecenie. Ze względu na to, że oferujemy również usługi związane z drukiem sublimacyjnym, jesteśmy w stanie nanieść odpowiedni projekt graficzny na konkretną ścianę stoiska.

1.Zacznij od tła – postaw na mocne kolory

Stoiska targowe powinny być wyraziste. Ważne, aby tło nie było szare, czarne ani granatowe, ponieważ są to standardowe kolory, które nas nie wyróżnią. Najlepiej postawić na mocniejsze, przyjaźniejsze kolory takie, jak czerwony, zielony, niebieski czy żółty. Doskonałe będą także: ciemniejszy fiolet czy intensywny róż. Wszystko zależy od tego, w jakiej branży działamy i jakie oferujemy świadczenia oraz produkty. Warto podkreślić, że wiele kolorów przypisane są do konkretnych sektorów przemysłu, na przykład zielony wybiorą właściciele kwiaciarni czy zajmujący się usługami związanymi z ogrodnictwem.

2.Pamiętaj o logu – Klient musi je dostrzec z daleka

Ważne jest, aby logo było umieszczone na ściance naszego stoiska w kluczowym miejscu, co pozwoli, że zauważy i zapamięta je więcej osób. Chodzi o to, aby z daleka było widoczne i każdy mógł bez problemu je dostrzec. Dużą uwagę musimy zwrócić również na dobranie odpowiedniej wielkości i grubości czcionki. Powinna ona być przynajmniej trzy razy grubsza niż tekst umieszczony na ścianie stoiska targowego. Później musimy wybrać barwę czcionki, która musi pasować do tła, przykładowo do intensywnego czerwonego koloru można wybrać czarny lub biały napis.

3.Umieść ofertę firmy – ma być krótko i zwięźle

Na ściance stoiska musimy również wypisać kilka najważniejszych informacji o firmie. Najlepiej zrobić to od myślników, wtedy będzie bardziej czytelnie, ma być krótko i zwięźle. Na ścianie naszego stoiska targowego powinniśmy umieścić oferowane przez nas produkty oraz zakres świadczonych usług.