Stojaki kartonowe

      Bardzo skutecznym systemem wystawienniczym wzmacniającym przekaz reklamowy są różnego rodzaju stojaki. Wśród nich niewątpliwie najtańszym systemem wystawienniczym są stojaki kartonowe. Stojaki te są bardzo praktyczne, niezwykle szybkie do wykonania, bardzo lekkie i o dużych możliwościach przystosowania ich do różnych wymiarów i przestrzeni. Oczywiste jest, że stojaki kartonowe nie należą do bardzo wytrzymałych produktów, ryzykowne jest np. eksponowanie na nich reklamy na zewnątrz pomieszczeń. Narażone na czynniki atmosferyczne nie sprawdzają się podczas takiej prezentacji. Słaba wytrzymałość stojaka jest  również i jego zaletą ponieważ stojaki reklamowe i stojaki ekspozycyjne mają do spełnienia określoną misję przez określony czas (zazwyczaj niedługi, jest to czas aktualnej kampanii reklamowej, często do następnej zamawiane są już inne stojaki), a później stają się mało przydatne, więc firma zamawia inne (reklamujące nowy produkt, czy usługę). Stojaki kartonowe są więc łatwe i nieuciążliwe do pozbycia się ich i utylizacji zaraz  po dokonanej reklamie. Taki stojak świetnie sprawdza sie wszędzie tam, gdzie wymagane jest szczególne zwrócenie uwagi przez klienta na prezentowaną reklamę. Najnowsze technologie pozwalają uzyskać dowolne kształty i rozmiar stojaka. Ze względu na dowolne wymiary oraz kształt jaki można uzyskać system ten szczególnie wyróżnia się na tle innych podobnych produktów.  Najważniejszym elementem jest dobranie odpowiedniej grafiki, która połączy estetykę z przebojowością i innowacyjnością. Podstawowym błędem jest szukanie zbyt skomplikowanych rozwiązań technicznych. Bywa, tak, że zaawansowane systemy wystawiennicze gubią przekaz skierowany do konsumenta, utrudniając dostęp do produktu itp. Dzięki tym systemom można promować dowolne produkty przy niskich kosztach samego nośnika jakim jest stojak kartonowy.

 

Niewątpliwie ”’systemy wystawiennicze”’ są najlepszym sposobem na prezentację firmy oraz promowanie produktów podczas wszelkiego rodzaju targów, kampanii promocyjnych, wystaw, kursów, szkoleń i wszędzie tam gdzie potrzeby i możliwości klientów możemy dostosować do jego indywidualnych upodobań.

 

 

 

Marek Bachorski-Rudnicki