Targi branżowe to wyzwanie dla każdej firmy. Jak się do nich idealnie przygotować?

Wbrew pozorom, udział w targach firmowych nie jest do końca prostą sprawą. Sama obecność na nich nie zagwarantuje sukcesu. Mało tego, nawet gdy dołożysz do niej perfekcyjnie opracowane materiały reklamowe, również nie ma gwarancji, że jakikolwiek Klient się nimi zainteresuje. Najważniejsze okazuje się to, co widać z daleka: systemy wystawiennicze. Zostaną bowiem dostrzeżone z drugiego końca hali i jeśli są zaprojektowane z rozmysłem, przyciągną potencjalnych kontrahentów. Dopiero ich połączenie z ciekawym wyglądem stoiska i profesjonalną obsługą da Ci pewność, że Twoja oferta spotka się z zainteresowaniem. Jak z powodzeniem zrealizować tak duży projekt? Odpowiedź w poniższym tekście.

Stwórz odpowiednią oprawę graficzną. To zachęci Klientów do odwiedzenia stoiska

Białe powierzchnie z nadrukowanymi nazwami firm zostaw przychodniom i laboratoriom. Przechodzący ludzie łatwiej dostrzegą ciekawe grafiki oraz żywe barwy połączone z wbijającymi się w pamięć hasłami. Warto pamiętać, że stoisko targowe to terytorium marketingowe i reklamowe, dlatego dobrze jest dołożyć wszelkich starań, by jak najlepiej zaprezentować swoje usługi. Postaw na przykuwające wzrok zdjęcia kojarzące się z profilem działalności firmy, zaprezentuj partnerów biznesowych za pomocą umieszczenia na ściankach czy banerach ich logo. Możesz też zainwestować w interaktywne ekrany przedstawiające wizję Twojego przedsiębiorstwa.

Niezwykle istotna kwestia to zbudowanie spójnego, profesjonalnego wizerunku. Pierwsze skrzypce będzie tu grała lada, przy której główny przedstawiciel firmy powita gości i przybliży im jej działalność. Również tutaj powinno znaleźć się nadrukowane logo czy hasło: to ujednolici wygląd całego stoiska. W ofercie firmy Adsystem mamy złożone z wielu elementów systemy pos, które w łatwy sposób można ze sobą graficznie połączyć, tak, by wyrażały istotę Twojego biznesu. Dzięki temu cała przestrzeń zyska harmonijny wygląd.

Jak się nie znudzić na stoisku firmowym, czyli wybór wyposażenia

Już wcześniej wspominaliśmy, że tylko dopracowane w każdym calu miejsce prezentacji firmy może zagwarantować sukces na targach. Przechodzimy teraz od sytuacji, gdy potencjalny Klient dostrzega stoisko z daleka, do chwili, kiedy znajduje się tuż przy nim i oczekuje na zaprezentowanie oferty. Zastanów się, co na jego miejscu chciałbyś zastać. Pusty obszar z ladą i kilkoma ulotkami? Raczej nie, więc dobrym ruchem będzie zainwestowanie w pełne wyposażenie tych kilku metrów kwadratowych. Co powinno znaleźć się na profesjonalnym firmowym stoisku targowym?

  • profesjonalna lada, przy której zainteresowani znajdą nie tylko materiały reklamowe, ale i przedstawiciela przedsiębiorstwa, gotowego odpowiedzieć na wszystkie pytania;
  • stół i krzesła, gdzie oczekujący na swoją kolej będą mogli odpocząć, przejrzeć broszury i napić się kawy albo lemoniady;
  • stojak na ulotki, pomagający utrzymać porządek w prospektach i informujący o firmie osoby stojące w kolejce do lady.

Jeżeli chcesz mieć pewność, że dobrze wybrałeś wyposażenie stoiska targowego, zgłoś się do nas. Pomożemy Ci podjąć decyzję co do potrzebnych systemów POS i doradzimy, jak z ich asystą możesz przyciągnąć do swojego stoiska największą liczbę Klientów.