Ulotki podane w nowoczesnej formie. Sprawdź, jakie zalety ma stojak A4

Zdaje się, że nikt z nas nie lubi narzucających się kolpolterów ulotek, którzy na siłę próbują podać nam ulotkę na ulicy. Broszura otrzymana w ten sposób, choćby była najciekawsza i oferowała niesamowite produkty, i tak trafia do kosza i wzbudza irytację w przechodniu. Co innego, gdy ulotka zostaje podana w nienachalnej formie, kusząc klienta już z daleka, ładnie ozdabiając stojak a4. W takim przypadku tylko od przechodnia zależy, czy sięgnie on po daną broszurę i zapozna się z treścią oferty.

Modny stojak a4 ma dużo półek i zaskakuje designem

Ekspozycja, która zachęca by ją oglądać, cechuje się estetycznym wyglądem, który nie powstał przypadkowo. Każdy stojak A4 z naszego sklepu internetowego to realizacja projektu opracowywanego przez cały zespół pasjonatów Adsystem. Mamy dla Ciebie propozycję gadżetu, na którym zaprezentujesz ulotki, podkreślając charakter swojej branży. Stylowy stojak a4 występuje w neutralnym kolorze: czerń, grafit i odcienie szarości stanowią doskonałe tło dla barwnych reklam. Dzięki temu broszury są dobrze widoczne, łatwo je przejrzeć i wybrać z nich coś dla siebie. Jest to metoda na przyjemną, nienarzucającą się reklamę, która mimo subtelnej formy ma wielu odbiorców. Elegancko wyeksponowane materiały to przydatne dopełnienie punktu handlowego. Nawet, jeśli przy stoisku znajduje się dużo osób, potencjalny klient może poznać ofertę firmy, przeglądając równo ułożone ulotki. Stojak a4 mieści różne formaty, które dobrze się prezentują rozłożone na kilku półkach. Na najniższej polecamy umieścić największe i najcięższe broszury, natomiast wyżej, na wysokości wzroku, wzbudzające zainteresowanie ulotki promocyjne.

Stojak a4 od strony technicznej, czyli jak to działa

Istotnym wyznacznikiem przy projektowaniu stojaków a4 była dla nas ich funkcjonalność. Ponieważ stanowiska handlowe często są obsługiwane przez hostessy drobnej postury, sprzęt musi być stosunkowo lekki. Zadbaliśmy o to, żeby stojak a4 nie zajmował wiele miejsca i z łatwością mieścił się do bagażnika samochodu. Jest to produkt składany, który szybko można złożyć i schować do poręcznej torby lub walizki dołączonej do zestawu. Dużym plusem jest fakt, że podczas transportu sprzętu w inne miejsce, nie ma potrzeby wypakowywania z niego ulotek. Wszystkie materiały reklamowe mogą pozostać w kieszonkach. Potem wystarczy wyjąć stojak a4 z torby i jednym ruchem rozłożyć go do pozycji pionowej. Broszury będą się znajdowały dokładnie w tym samym miejscu, gdzie je zostawiliśmy, a stojak wyeksponuje ofertę, przyciągając klientów.